З метою продовжувати вчити називати й розрізняти види транспорту, розуміти значення кольорів сигналів світлофора; формувати поняття про джерело небезпеки в побуті (ножиці, цвяхи, тощо...); закріплювати вміння самостійно виконувати культурно-гігієнічні навички (мити руки, вмиватися, чистити зубки, та розчісуватися); узагальнити знання про предмети гігієни (мило, рушник, зубна щітка, гребінець) та їх призначення; розвивати пізнавальну та рухову активність, логічне мислення, пам’ять, увагу, зв’язне мовлення, самостійність, вміння робити висновки; виховувати елементарні навички здорового способу життя, прагнення піклуватися про своє здоров'я; виховувати дисциплінованість, уважність у молодших групах «Золота рибка» та «Казка» вихователем Вікторією Фесенко було організовано інтегровану освітню діяльність «Пригоди в країні безпеки». Педагог розповіла дітям про правила дорожнього руху, малята подивились мультфільм про правила безпеки, пограли в рухливі ігри: «Веселі світлофорики», «Пожежна безпека», відгадували загадки; розповіли, які є небезпечні предмети та за допомогою батьків виконали роботи з ліплення «Світлофор».
Коментарі
Дописати коментар