«Віртуальна лабораторія юних дослідників природи»

 З метою створення сприятливих умов для збагачення уявлень дітей про воду, її властивості; розвивати вміння визначати стан води шляхом дослідно-експериментальної діяльності; виховувати в дошкільнят дбайливе ставлення до води та зацікавлену увагу до природи як джерела позитивних емоцій у групах молодшого дошкільного віку: «Золота рибка» та «Казка» вихователем Вікторією Фесенко було організовано інтегровану освітню діяльність «Вода- чарівниця». Під час онлайн-зустрічі малята подивилися відео про властивості води, пограли в дидактичні ігри: «Де живе вода?», «Для чого нам потрібна вода?»; зробили фізкультхвилинку «Дощик капає із стріхи»,за допомогою батьків зробили роботи з малювання «Кораблик».  Малюки робили досліди з водою: «Тонуть чи не тонуть предмети у воді?», «Вулкан» і дійшли висновку,  що вода прозора, не має смаку та запаху, але вона дуже корисна для усіх.


Коментарі