«День-ніч, ранок-вечір»

 З метою поглибити знання дітей про частини доби: ранок, день, вечір, ніч, їхні ознаки, послідовність ; значення для життя довкілля; закріпити знання про геометричні фігури; удосконалювати вміння визначати форму предметів за допомогою геометричної фігури; розвивати в дітей логічне мислення, увагу, пам'ять, дрібну моторику; виховувати самостійність, товариськість, вольові якості в  молодших групах: «Золота рибка» і «Казка» вихователем Вікторією Фесенко було проведено освітню діяльність із логіко-математичного розвитку за темою: «Подорож до лісу». Лісові звірята познайомили дошкільнят із чотирма братами, які складають добу. Малята відгадували загадки, пригадали геометричні фігури, пограли в дидактичні ігри: «Виростимо ліс», «День і ніч»; зробили руханку Н. Корнієнко «Ніч і день». За допомогою батьків малюки виконали роботи з малювання «Зоряне небо».


Коментарі