Одним із провідних видів музичної діяльності є слухання музики. Активне слухання дозволяє адаптувати до дитячого сприймання музичні твори різних стилів, жанрів і форм; розвивати в дітей уяву; заохочувати до творчої та художньої активності. Музичний керівник Елла Кочегарова провела в логопедичній групі «Світлячки» домінантне онлайн-заняття з активного слухання «Подорож зі Сніжинкою-Балеринкою». Педагог розвивала вміння дошкільнят вслухатись у музику, спонукала до висловлювання думки щодо прослуханих п’єс, розуміти їх зміст; вчила відчувати характер, емоційно відгукуватися на музику; запропонувала передати музичні твори рухами (вправи «Саночки», «Засніжені доріжки», «Кого зустрінемо в лісі?») та малюнками; прищеплювала інтерес до музики, налаштовувала малят на її емоційне сприйняття.
Коментарі
Дописати коментар