З метою
розширювати уявлення дітей про осінні явища в природі; вчити дітей складати
описові розповіді за картинками, використовуючи образні засоби мови;
збагачувати словник прислів’ями та приказками про осінь; збагачувати лексику
дітей словами, що означають осінні явища; розвивати мислення, пам'ять, увагу,
фонематичний слух, мовленнєву активність; виховувати інтерес і бережливе
ставлення до природи вчителем-логопедом
Анастасією Свірщ у логопедичній групі «Світлячки» була проведена
мовленнєва діяльність за темою: «Осінній день». Дошкільнята пригадали пору року
– осінь, її ознаки та назви місяців, вивчили прислівʼя, пограли в дидактичні
ігри: «З якого дерева листочок?», «З якого дерева плоди?». Вчилися складати
розповідь за картиною: «Осінній день» і завершили діяльність веселою руханкою.
Коментарі
Дописати коментар