«Осінній день» (складання описової розповіді за картиною)

 

З метою розширювати уявлення дітей про осінні явища в природі; вчити дітей складати описові розповіді за картинками, використовуючи образні засоби мови; збагачувати словник прислів’ями та приказками про осінь; збагачувати лексику дітей словами, що означають осінні явища; розвивати мислення, пам'ять, увагу, фонематичний слух, мовленнєву активність; виховувати інтерес і бережливе ставлення до природи вчителем-логопедом  Анастасією Свірщ у логопедичній групі «Світлячки» була проведена мовленнєва діяльність за темою: «Осінній день». Дошкільнята пригадали пору року – осінь, її ознаки та назви місяців, вивчили прислівʼя, пограли в дидактичні ігри: «З якого дерева листочок?», «З якого дерева плоди?». Вчилися складати розповідь за картиною: «Осінній день» і завершили діяльність веселою руханкою.

Коментарі