# Порядок у звуках і словах #  

 З метою стимулювати бажання дітей  брати участь у спільній розмові, формувати діалогічні вміння,  сприяти засвоєнню правил мовленнєвого етикету в старшій групі «Дзвіночок» вихователем Оленою Малаховою була проведена мовленнєва діяльність за темою: «Порядок у звуках і словах». У дошкільнят педагог формувала вміння домовлятися, висловлювати пропозиції, звертатися  з проханням і пропозицією  під час спілкування. Діти складали словесну характеристику предметів за заданим алгоритмом, прослухали текст казки «Хто ж вона» з книги  Г. Манів  «Квартирія», з якої дізналися, що звичайні квартирні речі зустрічаються з новенькою жителькою та не можуть зрозуміти, хто ж вона є. Також малята пограли в мовленнєві  ігри: «Закінчи віршик» і « Вгадай за описом».


Коментарі