«Фрукти та ягоди» (складання розповіді-опису)

 З метою вчити дітей розпізнавати об’єкти за суттєвими ознаками, правильно їх називати, виокремлювати характерні ознаки, якості й властивості, відповідати на запитання: «Який?»; вправляти у вживанні родового відмінка множини іменників фруктів, ягід; збагачувати мову  фразеологізмами: «Так смачно - за вуха не відтягнеш»; продовжувати вчити дошкільнят складати коротенькі описові розповіді про фрукти; виховувати культуру спілкування (дивитись співрозмовнику в очі, уникати сторонніх жестів, розмовляти з посмішкою на обличчі) вчителем-логопедом Анастасією Свірщ у логопедичній групі «Світлячки» була організована мовленнєва діяльність за темою: «Фрукти та ягоди». На онлайн-зустріч завітав Карлсон, який  пограв із малятами в цікаві ігри: «Смаколики для Карлсона», «Що зібрали?», «Опиши фрукти та ягоди» а також виконали з казковим героєм веселу руханку.


Коментарі