З метою підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагога, розвитку та підвищення творчого потенціалу педагогічного колективув різновіковій логопедичній групі «Світлячки» вихователем Мариною Бондаревою був проведений колективний перегляд освітньої діяльності з розвитку мовлення за методикою використання схем-моделей для навчання дітей описовим розповідям (автор Т.О.Ткаченко) «Зимуючи птахи». Дошкільнята залюбки відгадували загадки, складали речення за піктограмами, виконували різноманітнівправи та завдання за певною темою, грали в дидактичні та мовні ігри: «Один-багато», «Хто чим живиться?», «Кого не стало?». Під час заняття педагог вчила дітей складати розповіді про птахів за допомогою схем-моделей, які полегшують опанувати зв’язним мовленням, вибудовуючи розповідь з дотриманням послідовності та параметрів, закладених усхемах: колір, форма тощо. Наявність наочного матеріалу робить такі розповіді чіткими, зв’язними, послідовними та поширеними.
Коментарі
Дописати коментар